Każdy transport to oczywiście koszty klienta (w tym przypadku mojej firmy), żadna firma przewozowa nie będzie przecież realizować transportu społecznie ;). Kwestia kosztów danego kursu od zawsze była, jest i pewnie będzie bardzo delikatną w stosunkach między klientem a przewoźnikiem.
Firma nabywająca usługę jaką jest przewóz towaru z punktu A do B, bądź nawet C płaci przewoźnikowi najczęściej za każdy przejechany kilometr, w dzisiejszych czasach średnio 2,9zł za km jeśli chodzi o transport TIR em. Kursy krótkie (króciaki) są rozliczane indywidualnie gdyż przewoźnikowi nie opłaca się transport na 10 km za 2,9zł za km, ponieważ spędza trochę czasu na załadunku i rozładunku, więc opłacalności by nie miał. W przypadkach "króciaków" ustala się cenę indywidualną - tak zwany fracht.
Jeśli w danej sytuacji targowej ze spedycją, spedytor tej firmy mówi nam przykładowo że ma samochód na nasz ładunek ale musi on podjechać kilkadziesiąt km. na nasz załadunek i potrzebuje na przykład dodatkowo 100zł do stawki jaka mu wyjdzie za ilość km w tym kursie, to musimy zweryfikować ( jeśli oczywiście jest to to wogóle możliwe) czy faktycznie taka sytuacja ma miejsce, jeśli tak, a akurat mamy "pilny" ładunek to wyrażamy zgodę na dołożenie takowej kwoty, bądź negocjujemy by była ona niższa.
Jeśli chętny na ładunek chcę więcej pieniędzy od klienta, staramy się wyczuć sytuację, jeśli dobrze znamy spedytora z tej firmy, i ustalić z nim cenę jaka będzie satysfakcjonowała obie strony (wilk syty i owca cała :)). Cała kwestia "dokładania" do kursów jest uzależniona od pilności kursu, i tego czy jest to opłacalne dla klienta.
Procedura sprzedaży ładunku najczęściej jest krótkim epizodem w całodziennej naszej pracy, a firmy przewozowe wiedzą czego się mogą spodziewać, i jak wzajemnie rozmawiać. Firma spedycyjna, która rzetelnie "jeździ", zrealizowała już dużo kursów i zawsze mówi całą prawdę jest bardzo uznawana i ceniona, ale to chyba nikogo nie dziwi.
Takie negocjacje potrafią być trudne, jednak tu można liczyć na pewnego rodzaju schematy. Jak już będziecie siedzieć w branży to będziecie wiedzieć o co chodzi w biznesie. Przy spedycji większych towarów jak https://www.nova-trading.com/pl/page/giecie-blach też trzeba odpowiednio do tego podejść.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJednym z głównych etapów przemysłowych każdej fabryki jest załadunek oraz rozładunek towarów. Przeważnie odbywa się on na rampie, wzdłuż ściany hali bądź magazynu. Podczas tego etapu zawsze istnieje ryzyko zniszczenia budynku przez samochody ciężarowe. Aby temu zaradzić stosuje się specjalne elementy jakimi są odbojnice rampowe https://powerrubber.com/kat/odboje-gumowe/odbojnice-rampowe/. Skutecznie zabezpieczają one budynek oraz eliminują zagrożenie związane z jego zniszczeniem. Odbojnice wykonane są przeważnie z wysokiej jakości mieszanek gumowych, które nadają im dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne, czy odkształcenia.
OdpowiedzUsuńPrzy większych firmach trzeba tu wszystko dograć. Na co dzień korzystamy z usług takich firm jak https://tiptoptrans.pl, może ich usługi transportowe także i wam się przydadzą. Specjalizują się w przeprowadzkach i nie tylko.
OdpowiedzUsuńCzęsto oprócz kosztów ważny jest jeszcze czas przewozu towaru.
OdpowiedzUsuńTransport lotniczy z Chin
Ostatnio korzystałem z usług firmy zajmującej się przeprowadzkami, aby przetransportować moje rzeczy do nowego mieszkania i byłem bardzo zadowolony zarówno z jakości usług, jak i ich ceny.
OdpowiedzUsuńPrzeprowadzki w Warszawie
Wiele osób korzysta z firm transportowych podczas przeprowadzek ponieważ jest to łatwy i wygodny sposób na przeniesienie wszystkich rzeczy z Punktu A do punktu Z.
OdpowiedzUsuńJa korzystam z sprawdzonej firmy od wielu lat: https://metrans-wro.pl/
Firmy transportowe cieszą się dużą popularnością. Wcale się nie dziwię bo to duża wygoda. Sama kiedyś korzystałam z usług takiej firmy, a dokładniej bbats.pl i to była bardzo trafiona decyzja.
OdpowiedzUsuńSpedycja to bardzo szerokie zagadnienie, nie raz i trzeba postawić na współprace z wieloma innymi firmami. przy załatwianiu certyfikacji i firma https://ccrw.pl/certyfikat-przeciwwybuchowy-gost-r-ex/ i ich pomoc was powinna zainteresować.
OdpowiedzUsuńŚwietny tekst, dzięki! Szybko i tanio tylko w E-sklep KTD http://e-sklep.ktd.eu. Polecam!
OdpowiedzUsuńCiekawy artykuł... Ogólnie jest teraz spore zapotrzebowanie na transport zagraniczny, nieprawdaż. Mój brat teraz korzysta właśnie z usług jednej firmy, która dostarcza towar na ternie Polska_Grecja_Polska. Chyba ta firma się nazywa - https://www.banextransport.pl .
OdpowiedzUsuńAkurat na samych kwestiach związanych z tymi rzeczami ja się nie znam ale chcę powiedzieć, że dla mnie bardzo ważnym jest to aby wiedzieć komu zlecać usługi transportu. Na pewno bardzo dobrym wyborem jest skontaktowanie się z firmą https://transport-gdansk.pl/ dla której nie ma rzeczy niemożliwych.
OdpowiedzUsuńRzeczywiście na rynku transportowym konkurencja jest dość duża ale i zapotrzebowanie na usługi coraz większe. Grunt to dobra oferta i profesjonalne podejście do klientów. A formalności można na rożne sposoby sobie ułatwiać, przydatne rozwiązania oferuje na przykład firma https://tollway.pl/ , znacie ich usługi?
OdpowiedzUsuńFirma Logistyczna Bydgoszcz pełni kluczową rolę w obszarze dystrybucji i logistyki w północno-zachodniej Polsce. Oferując kompleksowe usługi logistyczne, firmy te skutecznie wspierają lokalne i międzynarodowe przedsiębiorstwa w zarządzaniu ich łańcuchami dostaw. Dzięki rozbudowanej infrastrukturze i wykorzystaniu zaawansowanych systemów zarządzania logistyką, bydgoskie firmy logistyczne gwarantują optymalizację procesów transportowych, magazynowych i dystrybucyjnych. Działają one w obszarze różnych branż, dostarczając rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Ich profesjonalizm i doświadczenie przyczyniają się do wzrostu efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
OdpowiedzUsuń