niedziela, 12 grudnia 2010

Witam

           Serdecznie witam wszystkich gości, jestem logistykiem w dużej firmie zajmującej się produkcją i dystrybucją stali, mieszczącej się 40 km od Krakowa. Zadania jakie należą do moich obowiązków, to organizacja wywozu  stali wyprodukowanej w mojej firmie samochodami TIR. Możliwości tonażowe ładunku na taki samochód to około 24 tony, w przypadku stali objętość nie stanowi problemu, gdyż jest bardzo ciężka.



          Moje główne zadania to organizacja kursów we współpracy z firmami spedycyjnymi, upoważnianie ich kierowców dla danych ładunków, oraz kontrola przejazdu i rozładunku. Kiedy ktoś z mojej firmy sprzeda stal klientowi, informuje mnie kto go kupił, oraz jakiego typu stal kupił, a do mnie należy utworzenie zlecenia spedycyjnego, oraz cała organizacja kursu wraz z płatnościami dla spedycji za transport.

          Chciałbym w tym blogu wymieniać się spostrzeżeniami z innymi logistykami, bądź spedytorami, aktualizować swoją i waszą wiedzę na temat tego typu transportu, oraz próbować optymalizować swoją pracę w poparciu o doświadczenia wasze z tej branży, pozdrawiam i zapraszam do współudziału :)

        

1 komentarz:

  1. Logistyk w firmie ma odpowiedzialne zadanie, jak najbardziej warto na to stanowisko zatrudniać osoby z wiedzą i doświadczeniem. Zarządzanie firmą transportową to jednak nie tylko organizacja wyjazdów. Szczególnie jeśli firma taka zajmuje się transportem towarów za granicę. Mierzyć się trzeba wtedy z innymi wydatkami jak paliwo, opłaty za autostrady i opłaty parkingowe. Aby sobie ponoszenie takich kosztów ułatwić można sprawdzić jakie rozwiązania oferuje w tym zakresie https://tollway.pl/ .

    OdpowiedzUsuń